• EL MUSEO EFÍMERO

    LOS MAESTROS ANTIGUOS Y EL AUGE DE LAS EXPOSICIONES ARTÍSTICAS

    HASKELL, FRANCIS CRITICA Ref. 9788484323136 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    ¿Cuándo y por qué empezaron las exposiciones de obras de arte de los grandes maestros, y cómo han evolucionado a lo largo de los siglos? En este libro, un eminente historiador del arte examina la fascinante historia, y la importancia, de estas exposiciones internacionales de arte. Francis Haskell em...
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Pes: 506 gr
    Consultar disponibilitat
    19,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8432-313-6
    • Encuadernació : RUSTICA
    • Data d'edició : 01/02/2002
    • Any d'edició : 2002
    • Idioma : ESPAÑOL, CASTELLANO
    • Autors : HASKELL, FRANCIS
    • Nº de pàgines : 256
    • Col·lecció : LETRAS DE HUMANIDAD
    ¿Cuándo y por qué empezaron las exposiciones de obras de arte de los grandes maestros, y cómo han evolucionado a lo largo de los siglos? En este libro, un eminente historiador del arte examina la fascinante historia, y la importancia, de estas exposiciones internacionales de arte. Francis Haskell empieza comentando la primera exposición de obras maestras en Roma y en Florencia en el siglo XVII, y después se desplaza hasta la Francia del siglo XVIII y sus esfuerzos para organizar exposiciones de arte contemporáneo, que serían una alternativa a las oficiales que organizaba el Salón. Describe a continuación el papel de la Institución Británica en Londres y la serie de extraordinarias exposiciones, «de préstamo», de grandes obras clásicas que allí tuvieron lugar. Traza la emergencia de exposiciones nacionalistas como la de Rembrand celebrada en Amsterdam en 1898 -la primera «bomba» moderna. Demostrando cómo la exposición internacional de préstamo era un vehículo de política extranjera y cultural después de la primera guerra mundial, Haskell nos ofrece un informe fascinante de muchas de estas exposiciones. Especialmente de la de arte italiano celebrada en la Burlington House de Londres, en 1930. Describe también la reticencia inicial de los principales museos a la hora de enviar cuadros en viajes potencialmente perjudiciales, y explica cómo este sentimiento dio paso a un cauto entusiasmo. Finalmente, en un polémico capítulo, investiga los tipos de publicación que se asocian a las exposiciones, y la crítica y erudición que se centran a su alrededor.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Zero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades